دندان پزشکی تهران

۱ بازديد
دندان پزشکی تهران

انتخاب بهترین دندانپزشکی تهران اهمیت زیادی درانتخاب شیوه درست درمان دندان‌ها و زیباسازی لبخن دارد. بر اساس تحقیق و جستجو، سابقه کاری دندانپزشک و میزان مهارت او، نمونه کارهای موفق قبلی می‌توان بهترین دکتر دندانپزشک در تهران را انتخاب کرد. 


ویژگی های بهترین دندانپزشک تهران چیست؟

از ویژگی های بهترین دکتر دندانپزشک در تهران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

داشتن تحصیلات مرتبط با دندانپزشکی
نمونه کارهای موفق لمینت دندان، کامپوزیت دندان، کاشت و بلیچینگ دندان
رضایت مراجعه‌کنندگان قبلی از دندانپزشک
هزینه مناسب و معقول
محل جغرافیایی مناسب دندانپزشکی

انواع خدمات دندانپزشکی زیبایی در تهران
از جمله انواع روش های زیبایی دندان در تهران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 
کامپوزیت دندان
برای افرادی که به دلایل مختلف قسمتی از دندان خود را از دست دادند می‌توان از کامپوزیت ونیر استفاده کرد. کامپوزیت ونیر نیازی به تراش دندان نداشته و در 1 الی 2 جلسه قابل انجام است. 

لمینت دندان
لمینت سرامیکی دندان یکی از روش های طراحی لبخند است که با استفاده از قالب در لابراتور ساخته شده و روی دندان قرار داده می‌شود. برای افرادی که قسمت بیشتر دندان خود را از دست دادند، لمینت دندان گزینه مناسبی می‌باشد. 

بلیچینگ دندان
یکی از راه های سفید کردن دندان ها، بلیچینگ دندان در خانه یا مطب دندانپزشکی است که با استفاده از مواد خاص در 1 جلسه قابل انجام می‌باشد. بلیچینگ دندان برای افرادی مناسب است که دندان های ردیف و منظم دارند و فقط از رنگ دندان خود رضایت ندارند. با بلیچینگ دندان می‌توان سفیدی را به دندان‌ها بازگرداند و ماندگاری آن حدود 6 ماه است که به مراقبت ها و نگهداری شما نیز بستگی دارد.

ایمپلنت دندان
برخی از افراد به دلایل مختلف ممکن است دندان های خود را از دست بدهند که در این صورت باید از روش جایگزین مانند ایمپلنت دندان استفاده کرد. ایمپلنت دندان به 2 روش ساده و ایمپلنت فوری در مطب دندانپزشکی قابل انجام است که ابتدا باید دندان آسیب دیده به طور کامل کشیده شود و سپس پایه دندان در استخوان فک قرار داده شود. سپس باید متناسب با اندازه دندان روکش در لابراتور ساخته شده و پس از چند ماه روی پایه قرار داده شود. 
ارتودنسی دندان
ارتودنسی دندان یا سیم کشی دندان‌ها یکی از روش های درمانی برای منظم کردن دندان های بهم ریخته و ناهنجاری‌های فک و صورت است که طول درمان به نوع دندان‌ها، نظر دندانپزشک و روش انجام شده ارتودنسی بستگی دارد. 


سخن نهایی

در این مقاله با انواع خدمات دندانپزشکی زیبایی تهران و توضیحات آن آشنا شدید و اگر در مورد انتخاب بهترین دکتر دندانپزشک در تهران سوال دارید می‌توانید از طریق سایت پزشک 24 با ما در میان بگذارید. 


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.